El nostre blog
Avui hem viatjat fins a França. Hem escoltat cançons franceses i hem parlat de la seva gastronomia i de les seves costums. Per acabar l’activitat hem fet croissants i estaven boníssims! 👨🏻🍳 🥐
Més notícies
Papallones
Abelles
Taller de reminiscència - Dia de la dona
Ocells de paper