El nostre blog
Aquest matí han vingut els alumnes de 4t de l’escola la Vall del Terri a recitar-nos poemes. Ens ha agradat molt, moltíssimes gràcies @escolalavalldelterri
Més notícies
Papallones
Abelles
Taller de reminiscència - Dia de la dona
Ocells de paper